Klantenservice
0
Sluiten

Overige categorieën

Filters

      Verzenden

      Verzending

      U kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:
      • Afhalen in Dedemsvaart - Gratis
      • Bij een bestelling van boven de € 60,- in Nederland nemen wij de verzendkosten van € 4,95 voor onze rekening. 
      • Bij een bestelling van boven de € 75,- in België nemen wij de verzendkosten van € 5,95 voor onze rekening.
      • Verzenden buitenland (kijk voor een overzicht van kosten op https://www.postnl.nl/tarieven/Pakket) of neem contact met ons op.

      Afleveren bij Post-pakketpunt

      Wij leveren de bestellingen ook bij uw dichtstbijzijnde Postnl pakketpunt waar u zelf uw bestelling kunt ophalen. Heel handig als er overdag niemand thuis is om het pakketje in ontvangst te nemen.

      Voor meer informatie over Post pakketpunten gaat u naar:

      https://www.postnl.nl/campagnes/pakketpunten/

       

      Verzending via Postnl

      Wij versturen al onze pakketten via Postnl, zowel in Nederland als in België

      PostNL is de grootste en bekendste verzender van Nederland. Zij bieden betrouwbaarheid en gemak.

      Levertijd

      De levertijd is afhankelijk van het artikel. Is het artikel op voorraad, dan leveren wij op werkdagen binnen 24 uur. Anders kan het 1 tot 5 werkdagen duren. Pre-order artikelen hebben een langere levertijd dit kan variëren van één week tot 4 weken. Bestellingen worden verzonden als deze in zijn geheel compleet zijn, heb je  een bestelling geplaatst met een artikel met een langere levertijd, dan geldt de langste levertijd. Tevens ontvang je een email met track and trace zodra je bestelling ons magazijn verlaat. Wil je zeker weten dat je artikel op tijd wordt geleverd? Neem voordat je de bestelling plaatst contact met ons op via mail ([email protected]), chat of telefoon (0523-617240). De bestellingen worden geleverd met Postnl of DPD, mocht hierdoor vertraging ontstaan dan zijn wij hier niet voor aansprakelijk.
       
      Wij verzenden geen pakketten op zaterdag & zondag.
       
      (in drukke tijden zoals blackfriday, Sinterklaas en kerst verzenden we het wel dezelfde dag maar zijn we afhankelijk van de vervoerder die het door de drukte soms niet aankunnen en daardoor wat later leveren)

      Voor vragen kun je contact opnemen met de klantenservice.

       
      Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
      Indien uw pakket beschadigd wordt geleverd door onze vervoerder dan moet u dit meteen met de chauffeur regelen en daarna zo snel mogelijk contact opnemen met ons, dan zullen wij u verder te helpen.
       
      Actievoorwaarden
      Bij een bestelling boven de €60,- in Nederland & €75,- in België worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Stuur je uiteindelijk een gedeelte retour van je bestelling en kom je daarbij onder het Franco bedrag. Dan worden de kosten voor de heenzending alsnog in rekening gebracht. Dit bedrag houden wij in van je credit factuur.

      De kosten voor Nederland zijn €4.95 en de kosten voor België €5.95

       
      Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »