Verzenden & retourneren

Verzending

U kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:
  • Afhalen in Dedemsvaart - kosten € 0,00
  • Verzenden Nederland kosten: € 3,95  vanaf € 49,95 gratis
  • Verzenden Belgie kosten: € 6,95 vanaf € 75,00 gratis
DPD Nederland BV |
Levertijd
De levertijd is afhankelijk van het artikel. Is het artikel op voorraad, dan leveren wij binnen 24 uur. Anders kan het 1 tot 5 werkdagen duren. Wij informeren je altijd wanneer een artikel een levertijd heeft langer dan 5 werkdagen. Tevens ontvang je een email met track and trace zodra je bestelling ons magazijn verlaat. Wil je zeker weten dat je artikel op tijd wordt geleverd? Neem voordat je de bestelling plaatst contact met ons op via mail ([email protected]), chat of telefoon (0523-617240).

Afleveren bij DPD Pakketshop
Wij leveren vanaf nu de bestellingen ook bij uw dichtstbijzijnde DPD pakketshop waar u zelf uw bestelling kunt ophalen. Heel handig als er overdag niemand thuis is om het pakketje in ontvangst te nemen. 
Fietskoeriers de groenste en snelste pakketdienst 
Fietskoeriers is de groenste én snelste route voor uw pakket. Daarbij bezorgen ze niet alleen pakketten, maar ook glimlachen!
 
Woont u in één van de 30 steden waarin ze fietsen? Dan bezorgen ze uw pakket met de fiets. Inclusief glimlach! Dit is de meest betrouwbare aanvulling op onze bezorgopties. En nog hartstikke groen ook.

Waar uw pakket ook heen gaat, ze bezorgen door heel Nederland. Dit maakt fietskoeriers de enige pakketbezorging op de fiets met landelijke dekking. En in al meer dan 30 steden doen we dit met de fiets. Dit is 60% duurzamer dan met een bestelbusje! Zo blijkt uit onderzoek van TNO.

In het buitengebied werken ze samen met een autokoerier partner. Door slim samen te werken gaat je pakket mee met een koerier die toch al rijdt. Hierdoor kost het geen extra CO₂.DHL logo | DHL Express

Dit maakt fietskoeriers de groenste bezorgservice van en door heel Nederland.

Retourneren

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits uw bestelling ongewassen en ongebruikt is en in originele verpakking. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw bestelling retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar onze webwinkel zijn voor uw rekening.
 
Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:
  • Artikelen die gewassen, gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*
  • Artikelen waarvan de verkoopverpakking ontbreekt.* (Voor het beoordelen van het product is het geheel verwijderen van de verkoopverpakking niet nodig) 
  • Als artikelen uit de verpakking zijn geweest en hierdoor niet meer netjes in de verpakking zitten.

* Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt!

LET OP: Hoofdkussens kunnen wij om hygiënische redenen niet retour nemen!


Retourformulier
Download hier het retourformulier. Dit formulier vult u in en voegt u toe aan het te retourneren pakket.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Zodra uw bestelling retour is gekomen, wordt deze binnen 14 dagen verwerkt en ontvangt u binnen 14 dagen uw geld retour op het bankrekeningnummer waarmee u de bestelling heeft betaald. Heeft u gekozen voor achteraf betalen via Billink, dan verwijderen wij de factuur van de bestelling uit ons systeem en komt deze te vervallen.

Waar kan ik mijn retour afgeven?
U kunt het pakket afgeven bij een door uw zelfgekozen post/pakketshop.
LET OP: Geef uw pakket niet af bij een Kiala punt, wij werken namelijk niet met Kiala punten. Pakketten kunnen alleen naar ons bedrijfsadres verstuurd worden.

Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Wilt u een ander artikel dan kunt u die via de website bestellen en krijgt u het geld van het retour gestuurd product terug op uw rekening.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Indien uw pakket beschadigd wordt geleverd door PostNL dan moet u dit meteen met de chauffeur regelen en daarna zo snel mogelijk contact opnemen met ons, dan proberen wij u verder te helpen.