Klantenservice
0
Sluiten

Overige categorieën

Filters

    Retourneren

    Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Ja, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits uw bestelling ongewassen en ongebruikt is en in originele verpakking. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw bestelling retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar onze webwinkel zijn voor uw rekening.
     
    Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

    Artikelen die gewassen, gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*

    Artikelen waarvan de verkoopverpakking ontbreekt.* (Voor het beoordelen van het product is het geheel verwijderen van de verkoopverpakking niet nodig) 

    Als artikelen uit de verpakking zijn geweest en hierdoor niet meer netjes in de verpakking zitten.

    * Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt!

    LET OP: Hoofdkussens kunnen wij om hygiënische redenen niet retour nemen!


    Retourformulier
    Download hier het retourformulier. Dit formulier vult u in en voegt u toe aan het te retourneren pakket.

    Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
    Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

    Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
    Zodra uw bestelling retour is gekomen, wordt deze binnen 14 dagen verwerkt en ontvangt u binnen 14 dagen uw geld retour op het bankrekeningnummer waarmee u de bestelling heeft betaald. Heeft u gekozen voor achteraf betalen via Billink, dan verwijderen wij de factuur van de bestelling uit ons systeem en komt deze te vervallen.

    Waar kan ik mijn retour afgeven?
    U kunt het pakket afgeven bij een door uw zelfgekozen post/pakketshop.
    LET OP: Geef uw pakket niet af bij een Kiala punt, wij werken namelijk niet met Kiala punten. Pakketten kunnen alleen naar ons bedrijfsadres verstuurd worden.

    Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

    Wilt u een ander artikel dan kunt u die via de website bestellen en krijgt u het geld van het retour gestuurd product terug op uw rekening.

    Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
    Indien uw pakket beschadigd wordt geleverd door onze vervoerder dan moet u dit meteen met de chauffeur regelen en daarna zo snel mogelijk contact opnemen met ons, dan zullen wij u verder te helpen.
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »