Klantenservice
0
Sluiten

Overige categorieën

Filters

    Retourneren

    Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Ja, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits uw bestelling ongewassen en ongebruikt is en in originele verpakking. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw bestelling retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar onze webwinkel zijn voor uw rekening.

     

    Meld hier jouw retour aan!

    Aanmelden: Selecteer binnen 14 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen de items die jij wilt retourneren en kies de gewenste retour methode.

    Inpakken: Pak je items in en plak het retouretiket op het pakket. Vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen.

    Versturen: Breng je pakket binnen 3 werkdagen na het aanmelden naar een pakketshop of laat je pakket ophalen door gebruik te maken van de ophaalservice (afhankelijk van welke retour methode je hebt gekozen).

    Terugbetaling: Zodra ons distributiecentrum jouw retour heeft ontvangen ontvang je binnen 14 werkdagen een terugbetaling of een aangepaste Billink factuur.

     

    Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
    Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

    Binnen Nederland kun je gebruik maken van DHL, DPD & UPS en kun je jouw bestelling retour sturen vanaf €5,65

    Binnen België kun je gebruik maken van DPD & UPS en kun je jouw bestelling retour sturen voor €8,50

     

    Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

    Artikelen die gewassen, gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*

    Artikelen waarvan de verkoopverpakking ontbreekt.* (Voor het beoordelen van het product is het geheel verwijderen van de verkoopverpakking niet nodig) 

    Als artikelen uit de verpakking zijn geweest en hierdoor niet meer netjes in de verpakking zitten.

    Artikelen die onder (dieren) haren zitten

    * Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt!

    LET OP: Hoofdkussens kunnen wij om hygiënische redenen niet retour nemen

     
    Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
    Indien uw pakket beschadigd wordt geleverd door onze vervoerder dan moet u dit meteen met de chauffeur regelen en daarna zo snel mogelijk contact opnemen met ons, dan zullen wij u verder te helpen.
     
     
    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »