Klantenservice
0
Sluiten

Overige categorieën

Filters

    Retourneren

    Kan ik mijn bestelling retourneren?

    Ben je toch niet tevreden met je bestelling? Dan heb je uiteraard de mogelijkheid om je bestelling of een deel ervan te retourneren. Je kunt de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren in de originele verpakking.

    Maak heel makkelijk en snel een retour aan via ons retourportaal: 

    Meld hier jouw retour aan!

    • Aanmelden: Selecteer binnen 14 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen de items die jij wilt retourneren en kies de gewenste retour methode.
    • Inpakken: Pak je items in en plak het retouretiket op het pakket. Vergeet niet om het oude verzendetiket te verwijderen.
    • Versturen: Breng je pakket binnen 3 werkdagen na het aanmelden naar een pakketshop of laat je pakket ophalen door gebruik te maken van de ophaalservice (afhankelijk van welke retour methode je hebt gekozen).

     

    Terugbetaling: Zodra wij je retour ontvangen hebben geven wij dit door aan de bank(als je direct hebt betaald) of aan Billink (als je voor achteraf betalen hebt gekozen). De verwerkingstijd van de terugbetaling duurt ongeveer 2 werkdagen. Is bovenstaande termijn verlopen en heb je je geld nog niet terug ontvangen of is de factuur bij Billink nog niet aangepast? Neem dan even contact op via [email protected] en vermeld hierbij je ordernummer.

    Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
    Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

    Binnen Nederland kun je gebruik maken van DHL, DPD & UPS en kun je jouw bestelling retour sturen vanaf €5,65

    Binnen België kun je gebruik maken van DPD & UPS en kun je jouw bestelling retour sturen voor €8,50
     
    Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet of niet volledig crediteren:
    • Artikelen die gewassen, gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*
    • Artikelen waarvan de verkoopverpakking ontbreekt.* (Voor het beoordelen van het product is het geheel verwijderen van de verkoopverpakking niet nodig) 
    • Als artikelen uit de verpakking zijn geweest en hierdoor niet meer netjes in de verpakking zitten.
    • Artikelen die onder (dieren) haren zitten
    • Kapotte ritsen door normale slijtage of verkeerd gebruik

    * Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt!

    LET OP: Hoofdkussens kunnen wij om hygiënische redenen niet retour nemen

    Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
    Indien uw pakket beschadigd wordt geleverd door onze vervoerder dan moet u dit meteen met de chauffeur regelen en daarna zo snel mogelijk contact opnemen met ons, dan zullen wij u verder te helpen.
     
    Actievoorwaarden
    Bij een bestelling boven de €49.95 in Nederland & €75,- in België worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Stuur je uiteindelijk een gedeelte retour van je bestelling en kom je daarbij onder het franco bedrag. Dan worden de kosten voor de heen zending als nog in rekening gebracht. Dit bedrag houden wij in van je credit factuur.

    De kosten voor Nederland zijn €3.95 en de kosten voor België €6.95

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »