Klantenservice

Ons zelfhulpcentrum is de snelste en makkelijkste manier om snel antwoord op je vragen te krijgen.

Hulp per categorie

chevron_leftchevron_right

Top 5 veelgestelde vragen

Vind snel een antwoord op de vragen die onze klanten ons het snelste stellen.

Hoe kan ik een artikel ruilen of terugsturen?

Ben je toch niet helemaal tevreden met je bestelling? Geen zorgen — je hebt de mogelijkheid om (een deel van) je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren. Zorg er wel voor dat de artikelen in de originele verpakking zitten.

Een retour aanmelden is heel eenvoudig en snel geregeld via ons retourportaal.

Meld hier jouw retour aan!

Tenzij anders met ons overeengekomen (bijvoorbeeld in het geval van een defect of foutieve levering), zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Wat zijn de verzendkosten?

Gratis verzending vanaf € 60,- binnen Nederland & België

Plaats je een bestelling van meer dan € 60,- binnen Nederland of België? Dan nemen wij de verzendkosten van € 5,95 voor onze rekening.

Voor bestellingen onder de € 60,- binnen Nederland en België rekenen we een standaard verzendtarief van € 5,95.

Is het product op voorraad ?

Op elke productpagina, in je winkelwagen én tijdens het afrekenen zie je de verwachte levertijd van je bestelling.

We verzenden je bestelling in principe in één keer. Zijn niet alle producten direct op voorraad? Dan wachten we tot alles binnen is voordat we verzenden. Zo besparen we op verpakkingsmateriaal en transport, wat beter is voor het milieu én helpt om onze prijzen laag te houden.

Wil je je bestelling toch graag in meerdere leveringen ontvangen? Neem dan even contact met ons op — we bespreken graag samen de mogelijkheden.

Heb je een product besteld dat niet direct leverbaar is? Dan houden we je uiteraard goed op de hoogte van de verwachte levertijd.

Welke betaalmethodes zijn er?

Afhankelijk van het land van bestelling kun je bij ons veilig betalen via de volgende betaalmethodes:

  • iDEAL - Internetbankieren via je eigen Nederlandse bank
  • Creditcard (Mastercard, Visa, Maestro)
  • Bancontact / Mister Cash (voor Belgische klanten)
  • SOFORT Banking
  • Paypal
  • Achteraf betalen met Klarna

Ik heb besteld maar wil mijn bestelling wijzigen of annuleren. Hoe doe ik dat?

Wil je je bestelling aanpassen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via telefoon, chat of e-mail. Als je bestelling nog niet is verwerkt, doen we ons best om de wijziging voor je door te voeren.

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur (met uitzondering van feestdagen).

Staat je vraag er niet tussen?

Neem gerust contact met ons op als jij nog vragen hebt die niet bij onze veelgestelde vragen staan.

Openingstijden

Ma t/m vrij: 08:30-17:00
Zaterdag: Gesloten
Zondag: Gesloten