Verzenden & retourneren

Verzending
U kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:
  • Afhalen in Dedemsvaart - kosten € 0,00
  • Verzenden Nederland kosten: € 3,95  vanaf € 49,95 gratis
  • Verzenden Belgie kosten: € 6,95 vanaf € 75,00 gratis
  • TNT post buitenland (kijk voor een overzicht van kosten op www.tntpost.nl) of neem contact met ons op.
  • Verzenden naar andere landen is ook mogelijk neem contact met ons op: info@hipdekbedovertrek.nl
Levertijd
De levertijd is afhankelijk van het artikel. Is het artikel op voorraad, dan leveren wij binnen 24 uur. Anders kan het 1 tot 5 werkdagen duren. Wij informeren je altijd wanneer een artikel een levertijd heeft langer dan 5 werkdagen. Tevens ontvang je een email met track and trace zodra je bestelling ons magazijn verlaat. Wil je zeker weten dat je artikel op tijd wordt geleverd? Neem voordat je de bestelling plaatst contact met ons op via mail (info@hipdekbedovertrek.nl), chat of telefoon (0523-617240).

Afleveren bij GLS Pakketshop
Wij leveren vanaf nu de bestellingen ook bij uw dichtstbijzijnde GLS pakketshop waar u zelf uw bestelling kunt ophalen. Heel handig als er overdag niemand thuis is om het pakketje in ontvangst te nemen. Als uw bestelling verzonden is krijgt u een mail van de GLS waarin u dit kunt aangeven.


Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits uw bestelling ongewassen en ongebruikt is en in originele verpakking. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw bestelling retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar onze webwinkel zijn voor uw rekening.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via de Klantenservice. U krijgt dan van ons een retourformulier. Vermeld daarbij ook uw ordernummer voor een snellere afhandeling.

LET OP: Hoofdkussens kunnen wij om hygiënische redenen niet retour nemen!

Retourformulier
Bel of mail ons als u gebruik wilt maken van het herroepingsrecht. Gegevens zie Klantenservice. U krijgt dan van ons een retourformulier.

Zijn er kosten aan het retourneren verbonden?
Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Zodra uw bestelling retour is gekomen, wordt deze binnen 14 dagen verwerkt en ontvangt u binnen 14 dagen uw geld retour op het bankrekeningnummer waarmee u de bestelling heeft betaald. Heeft u gekozen voor achteraf betalen via Billink, dan verwijderen wij de factuur van de bestelling uit ons systeem en komt deze te vervallen.

Waar kan ik mijn retour afgeven?
U kunt het pakket afgeven bij een door uw zelfgekozen post/pakketshop.
LET OP: Geef uw pakket niet af bij een Kiala punt, wij werken namelijk niet met Kiala punten. Pakketten kunnen alleen naar ons bedrijfsadres verstuurd worden.

Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt.

Wilt u een ander artikel dan kunt u die via de website bestellen en krijgt u het geld van het retour gestuurd product terug op uw rekening.

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Indien uw pakket beschadigd wordt geleverd door de GLS dan moet u dit meteen met de chauffeur regelen en daarna zo snel mogelijk contact opnemen met ons, dan proberen wij u verder te helpen.