Klantenservice
0
Sluiten

Overige categorieën

Filters

    Verzenden

    Verzending

    U kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:
    • Afhalen in Dedemsvaart - Gratis
    • Bij een bestelling van boven de € 60,- in Nederland nemen wij de verzendkosten van € 4,95 voor onze rekening. 
    • Bij een bestelling van boven de € 75,- in België nemen wij de verzendkosten van € 5,95 voor onze rekening.
    • Verzenden buitenland (kijk voor een overzicht van kosten op https://www.postnl.nl/tarieven/Pakket) of neem contact met ons op.

    Afleveren bij Post-pakketpunt

    Wij leveren vanaf nu de bestellingen ook bij uw dichtstbijzijnde Postnl pakketpunt waar u zelf uw bestelling kunt ophalen. Heel handig als er overdag niemand thuis is om het pakketje in ontvangst te nemen.

    Voor meer informatie over Post pakketpunten gaat u naar:

    https://www.postnl.nl/campagnes/pakketpunten/

     

    Verzending via Postnl

    Wij versturen al onze pakketten via Postnl, zowel in Nederland als in België

    PostNL is de grootste en bekendste verzender van Nederland. Zij bieden betrouwbaarheid en gemak.

    Levertijd

    De levertijd is afhankelijk van het artikel. Is het artikel op voorraad, dan leveren wij op werkdagen binnen 24 uur. Anders kan het 1 tot 5 werkdagen duren. Pre-order artikelen hebben een langere levertijd dit kan variëren van één week tot 4 weken. Bestellingen worden verzonden als deze in zijn geheel compleet zijn, heb je  een bestelling geplaatst met een artikel met een langere levertijd, dan geldt de langste levertijd. Tevens ontvang je een email met track and trace zodra je bestelling ons magazijn verlaat. Wil je zeker weten dat je artikel op tijd wordt geleverd? Neem voordat je de bestelling plaatst contact met ons op via mail ([email protected]), chat of telefoon (0523-617240). De bestellingen worden geleverd met Postnl of DPD, mocht hierdoor vertraging ontstaan dan zijn wij hier niet voor aansprakelijk.
     
    (in drukke tijden zoals blackfriday, Sinterklaas en kerst verzenden we het wel dezelfde dag maar zijn we afhankelijk van de vervoerder die het door de drukte soms niet aankunnen en daardoor wat later leveren)

    Voor vragen kun je contact opnemen met de klantenservice.

     
    Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
    Indien uw pakket beschadigd wordt geleverd door onze vervoerder dan moet u dit meteen met de chauffeur regelen en daarna zo snel mogelijk contact opnemen met ons, dan zullen wij u verder te helpen.
     
    Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »